Listva 0
0
ДОГОВІР ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ

Цей  Публічний договір є офіційною пропозицією інтернет-магазину ЛИСТВА (LYSTVA) (далі «Продавець») щодо надання послуги «продаж і доставка букетів» (далі «Послуга») і висловлює намір Продавця укласти Договір про надання Послуги «продаж і доставка букетів» при дотриманні умов цього Публічного договору.

 

Відповідно до статей 633, 641, 642 Цивільного Кодексу України та Правил продажу товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями, затверджених наказом Міністерства економіки України від 19.04.2007 №103, даний документ є офертою, а факт здійснення покупцем (замовником) замовлення (через сайт) та отримання даного замовлення є повним та безперечним прийняттям даного публічного договору та інформації, викладеної на сайті.

 

1. ВИЗНАЧЕННЯ І ТЕРМІНИ

 

З метою даного Публічного договору терміни, наведені нижче, вживаються у такому значенні: 

 

Публічний договір – даний документ про надання послуги «продаж і доставка  букетів», опублікований в Інтернеті за адресою HTTPS://FLOWERS-DELIVERY.COM.UA

 

Опублікування – розміщення у вільному доступі документа в Інтернеті за адресою, вказаною в Публічному договорі.

 

Замовлення – являє собою сукупність замовлених квітів, букетів з доставкою одержувачам, по відношенню до яких, після укладення Публічного договору відбувається надання Послуги відповідно до умов замовлення, обумовленими Замовником. При оформленні Замовлення йому присвоюється унікальний номер. 

 

Послуга «доставка букетів» – послуги Продавця по доставці квітів, букетів на умовах, відповідно до Публічного договору. 

 

Акцепт – повне та безумовне прийняття Публічного договору, за допомогою виконання дій, обумовлених у п. 7.1. Публічного договору. 

 

Замовник – фізична або юридична особа, яка здійснила акцепт Договору. Покупцем послуги «доставка букетів» є Замовник, відповідно до укладеного Публічного договору. 

 

Одержувач – одержувачем може бути як Замовник так і будь-яка визначена ним  фізична та / або юридична особа, яка повинна отримати (якій має бути вручено) Замовлення.

 

Букет – будь-які квіти, букет з квітів або композиція в кошику, обрані Замовником із запропонованого асортименту товарів інтернет-магазину Продавця. 

 

1.2. У цьому Публічному договорі можуть застосовуватися терміни, які не визначені п. 1.1 даного Договору. Тоді тлумачення цього терміна здійснюється виходячи з тексту Договору.

 

2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

 

2.1. Предметом цього Договору є послуга з продажу та доставки букетів Продавцем  Замовнику, на умовах Публічного договору. 

 

3. УМОВИ НАДАННЯ ПОСЛУГ

 

3.1. Обов’язковою умовою надання Продавцем послуг за цим Договором вважається згода, дотримання і застосування по відношенню до сторін цього Договору вимог, а також умов, визначених Продавцем. 

 

3.2. Послуги надаються виключно щодо Замовлення:

 

3.2.1. для якого Продавець підтвердив можливість розміщення даного Замовлення виходячи з умов, здійснених для конкретного Замовлення. Продавець має право відмовити Замовнику в оформленні Замовлення, якщо Замовник порушує або порушував умови цього Договору. При цьому про відмову в наданні послуг на електронну адресу Замовника надсилається повідомлення. Сплачені гроші при цьому повертаються Замовнику; 

 

3.2.2. для Замовника, який здійснив Акцепт Договору; 

 

3.2.3. Послуга «продаж і доставка букетів», оплачена на умовах передоплати Замовником. 

 

3.2.4. Продавець залишає за собою право не розміщувати на листівках тексти, які на думку Продавця зачіпають почуття, честь і гідність людини, містять ненормативну лексику, тексти образливого характеру. 

 

3.3. Послуги надаються відповідно до Замовлення, оформленого Замовником, згідно з встановленою формою  вказаною на сайті HTTPS://FLOWERS-DELIVERY.COM.UA

 

3.4. Дата доставки: 

 

3.4.1 Доставка проводиться в зазначену Замовником дату. Доставка в день оформлення замовлення здійснюється впродовж 2 годин з моменту оплати.

 

3.5. Час доставки:

 

3.5.1. Час доставки є бажаним, а це значить, що Продавець докладає всіх зусиль для того, щоб виконати Замовлення в зазначений час, але не гарантує, що букет буде доставлений в зазначений час. 

 

3.5.2. Замовлення на доставку в нічний час (з 20.00 до 8.00) оплачуються за нічним тарифом, вказаним в розділі «Доставка та оплата» інформаційного розділу Сайту.

 

3.5.4. Якщо в замовленні номер телефону Одержувача вказано невірно або Одержувач не відповідає протягом часу, зазначеного для доставки, Продавець зв’язується з Замовником і пропонує йому вказати інший номер телефону або змінити час доставки, при цьому час доставки не може бути змінено більш ніж на 24 години (час для зберігання зібраної композиції (Букета).

 

3.5.5. В силу великої кількості замовлень, Продавець не гарантує доставку квітів до точного часу, а також доставку-сюрприз в святкові дні (8 березня, 14 лютого, День матері). У ці дні доставка здійснюється протягом дня і тільки після попереднього дзвінка Одержувачу. Якщо замовлення було оформлено мінімум за добу до святкової дати, доставка можлива з урахуванням побажань Замовника.

 

3.5.6. Одержувач Замовлення зобов’язаний отримати доставлене Замовлення протягом 10 хвилин з моменту прибуття Кур’єра, за адресою доставки. Повторний виїзд і очікування кур’єра більш зазначеного часу за адресою – платні. 

 

3.6. Адреса доставки: 

 

3.6.1. Адреса доставки вказується при оформленні замовлення або вказується Одержувачем при дзвінку Продавця, при доставці по номеру телефону Одержувача. 

 

3.6.2. Продавець телефонує Одержувачу і уточнює можливість прийняти Замовлення, а також зручні для нього час і адресу доставки. При цьому, за бажанням Замовника може зберігатися ефект сюрпризу – інформація про Замовника і предмет доставки не повідомляється Одержувачу. Пріоритетним буде час і адреса доставки, які вкаже Одержувач. У разі якщо Одержувач знаходиться за іншою адресою, відмінною від адреси, вказаної Замовником, доставка за іншою адресою можлива тільки в межах населеного пункту, що збігається з адресою первинної доставки. За згодою обох сторін Публічного договору, доставка у віддалені райони, що знаходяться за межами населеного пункту, можлива після доплати Замовником вартості такої доставки. Вартість доставки, зазначена на сайті, може бути змінена в наступних випадках:

 

  • Доставка за межі міста;

  • Невірно вказаний населений пункт при оформленні замовлення; 

  • Одержувач знаходиться за іншою адресою, відмінному від адреси, вказаної в замовленні. 

 

3.6.3. При доставці сюрпризом, або якщо в замовленні не було вказано номер телефону Одержувача – в разі, якщо доставка не здійснено через не точно зазначеної адреси, відсутності Одержувача за вказаною адресою в зазначений період часу або інших обставин, що перешкоджають врученню букета (охорона, пропускна система, тощо), Продавець повертає букет в салон. У віддалені райони доставка-сюрприз не провадиться. 

 

3.6.4. У разі відмови Одержувача прийняти букет, Продавець телефонує Замовнику і пропонує йому отримати букет або вказати іншого Одержувача. 

 

3.6.5. Повторна доставка оплачується окремо Замовником. 

 

3.6.6. Після закінчення 24 годин з моменту невдалої доставки букет і доставка оплачуються повторно, оскільки квіти мають обмежений термін зберігання. 

 

3.6.7. Якщо в разі невдалої доставки Продавцю не вдається зв’язатися із Замовником по телефону або по електронній пошті, замовлення вважається виконаним.

 

3.7. Контактний телефон Одержувача:

 

3.7.1. Контактний телефон вказується при оформленні замовлення. У разі якщо телефон не вказано, Продавець здійснює доставку-сюрприз.

 

3.7.2. Продавець рекомендує вказувати контактний телефон Одержувача в особливих випадках: якщо Одержувача не опиниться на місці, виникнуть складності з врученням або необхідно уточнити місцезнаходження, Продавець здійснює дзвінок Одержувачу, при цьому ефект сюрпризу зберігається, інформація про предмет доставки і Замовника не розголошується Продавцем. 

 

3.7.3. Якщо номер телефону Одержувача вказано невірно, або Одержувач не відповідає протягом часу, зазначеного для доставки, Продавець зв’язується з Замовником і пропонує йому вказати інший номер телефону або змінити час доставки, при цьому час доставки не може бути змінено більш ніж на 24 години (час для зберігання зібраної композиції).

 

3.8. Складання букета:

 

3.8.1. Букет, який Замовник вибрав в каталозі Продавця, виготовляється максимально схожим на фотографію з сайту. Продавець звертає увагу, що всі букети виготовляються вручну флористами, тому можливе незначне відхилення по формі від фотографії, представленої на сайті. Елементи декору в виконаному букеті також можуть мати відмінності від зразка.

 

3.8.2. Після виготовлення букета, квіткової композиції, готове Замовлення фотографується і фотознімки надсилаються Замовнику на месенджер за номером телефону або на e-mail, зазначені в заявці. 

 

3.8.3. У випадку відсутності від Замовника, впродовж 30 хвилин, заперечень або зауважень щодо букета, квіткової композиції зображених на надісланих фото – Замовлення вважається погодженим і будь-які претензії щодо невідповідності букета чи квіткової композиції фотографіям з сайту чи побажанням Замовника – Продавцем не приймаються.

 

3.8.4. Якщо на складі Продавця не виявиться необхідних квітів і Замовник не згоден на запропоновану заміну, Продавець здійснює повернення коштів, сплачених за замовлення. 

 

3.9. Відмова Одержувача прийняти букет: 

 

3.9.1. При відмові Одержувача прийняти букет, який для нього був доставлений, Продавець зв’язується з Замовником. Грошові кошти за дане замовлення не повертаються. Протягом 24 годин з моменту невдалої доставки Замовник має право вказати іншу адресу доставки в межах населеного пункту первинної доставки, і іншого Одержувача або себе як Одержувача, в цьому випадку доставка здійснюється Виконавцем іншому Одержувачу або Замовнику  за іншою адресою доставки. Вартість повторної доставки в цьому випадку оплачується окремо. 

 

3.9.2. Якщо Продавець не додзвонився до Замовника, замовлення вважається виконаним. 

 

3.9.3. Замовник має право забрати букет зі складу Продавця протягом 24 годин з моменту невдалої доставки.

 

3.10. Звіт про доставку:

 

3.10.1. Продавець інформує Замовника про виконану доставку шляхом подання відповідного повідомлення Замовникові. Повідомлення відправляється після того, як Продавець вручив букет Одержувачу.

 

3.10.2. За бажанням Замовника та за умови згоди Одержувача, Продавець надсилає фотографію Одержувача із врученим букетом на електронну адресу або  месенджер за номером, що вказані при оформленні Замовлення. Ця послуга безкоштовна і надається в разі наявності технічної можливості у кур’єрської служби. 

 

4. ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ПРОДАВЦЯ

 

4.1. Продавець зобов’язується: 

 

4.1.1. Надати Замовнику послугу «продаж і доставка  букетів» згідно з умовами цього Договору. 

 

4.1.2. За запитом Замовника, на певний термін, призупинити виконання Замовлення, якщо до його виконання залишилося не менше 1 робочого дня. 

 

5. ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ЗАМОВНИКА

 

5.1. Замовник зобов’язується: 

 

5.1.1. Достовірно заповнити всі поля бланку Замовлення на сайті HTTPS://FLOWERS-DELIVERY.COM.UA

 

5.1.2. Дотримуватися вимог і норм чинного законодавства. 

 

5.1.3. Оформити Замовлення через відповідний розділ на сайті Продавця в інтернеті.

 

5.1.4. Оплатити Послугу Продавцеві за цим Договором.

 

6. УМОВИ ОПЛАТИ

 

6.1. Оплатити замовлення на доставку квітів Замовник може будь-яким, способом, зазначеним на сайті HTTPS://FLOWERS-DELIVERY.COM.UA

 

6.2. Оплата Послуг здійснюється Замовником до закінчення терміну Акцепту. 

 

6.3. Послуги оплачуються Замовником в розмірі 100 % (Сто відсотків) авансового платежу, від вартості певних Послуг. 

 

6.4. У вартість Послуг «продаж і доставка букетів» включені всі збори, податки т. д. 

 

6.5. Оплата Послуг через онлайновий платіж здійснюється в українських гривнях, за реквізитами Продавця. 

 

6.5. Послуги є сплаченими Замовником з того моменту, коли Продавець отримав підтвердження про зарахування платежу. 

 

6.6. Продавець залишає за собою право в односторонньому порядку розірвати цей Договір або призупинити виконання Замовлення, якщо вартість Послуг за Замовленню перевищила суму, що надійшла від Замовника. 

 

7. АКЦЕПТ ДОГОВОРУ

 

7.1. Замовник здійснює Акцепт Договору з допомогою передоплати за Послуги Продавця, в частині яких укладено Договір, протягом терміну Акцепту при дотриманні умов п. 6 цього Договору. 

 

7. ЗМІНА УМОВ І ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ

 

8.1. Договір набуває чинності з моменту розміщення в мережі Інтернет за адресою HTTPS://FLOWERS-DELIVERY.COM.UA і діє до моменту відкликання Договору Продавцем. 

 

8.2. Продавець залишає за собою право змінювати умови Договору чи відкликати Оферту на власний розсуд. 

 

9. ТЕРМІН ДІЇ ТА ЗМІНА ДОГОВОРУ 

 

9.1. Договір вважається укладеним з моменту Акцепту Договору Замовником і актуальний до моменту виконання Продавцем Замовлення, або до моменту припинення (розірвання) Договору. 

 

9.2. При відкликанні Договору Продавцем Договір вважається закінченим з моменту його відкликання.

 

9.3. Замовник може розірвати Договір  в тому випадку, якщо Продавець порушив даний Договір  або чинне законодавство. 

 

9.4. Продавець на свій розсуд в будь-який момент може розірвати Договір, про що повинен повідомити Замовника. З моменту направлення Виконавцем повідомлення про припинення Договору, даний договір є розірваним. 

 

10. ЗАХИСТ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ

 

10.1. Відповідно до положень Закону України «Про захист персональних даних» Замовник  (Суб’єкт персональних даних) надає явну та беззаперечну згоду на обробку своїх персональних даних Продавцеві (Володільцю бази персональних даних, далі – Володільцю) на умовах, викладених нижче:

 

10.1.1. Замовник надає згоду Володільцю на обробку таких персональних даних:

 

а) прізвище, ім’я, по батькові, рік, місяць, дата і місце народження, стать, адреса, громадянство, контактна інформація (домашня(і) адреса(и), номера прямого офісного, домашнього і мобільного телефонів, адреса електронної пошти та ін.);

б) відомості, що містяться в документах, які засвідчують особу, в тому числі паспортні дані, ідентифікаційний номер платника податків;

 

в) будь-які інші персональні дані та відомості, які добровільно надаються Суб’єктом персональних даних Володільцю.

 

10.1.2. Метою обробки персональних даних є забезпечення реалізації господарських відносин (зокрема, у сфері обліку та фіксування даних про потенційних Покупців), адміністративних, податкових правовідносин та відносин у сфері бухгалтерського обліку.

 

10.1.3. Суб’єкт персональних даних надає Володільцю згоду на вчинення з персональними даними нижченаведеного:

 

а) підготовки статистичної, адміністративної та іншої інформації з питань обліку потенційних покупців, а також внутрішніх документів  з питань реалізації прав та обов’язків у сфері господарських правовідносин і захисту економічних інтересів Володільця;

 

б) ведення бухгалтерського та податкового обліку;

 

в) складання та подання звітності до контролюючих органів;

 

г) вчинення інших дій, що вимагають обробки персональних даних.

 

10.1.4. При обробці персональних даних Володілець здійснює всі необхідні організаційні та технічні заходи для захисту персональних даних від неправомірного або випадкового доступу до них, знищення, перекручення, блокування, відтворення, розповсюдження персональних даних, а також інших неправомірних дій.

 

Обробка персональних даних Володільцем здійснюється за допомогою способів, що забезпечують конфіденційність таких даних, за винятком знеособлення персональних даних та у випадку їхньої загальнодоступності; і при дотриманні встановлених вимог до забезпечення безпеки персональних даних, вимог до матеріальних носіїв біометричних персональних даних і технологій зберігання таких даних поза інформаційними системами персональних даних відповідно до чинного законодавства.

 

10.1.5. Суб’єкт персональних даних має право:

 

а) знати про місцезнаходження бази персональних даних, яка містить його персональні дані, її призначення та найменування, місцезнаходження та / або місце проживання (перебування) володільця чи розпорядника цієї бази або дати відповідне доручення щодо отримання цієї інформації уповноваженим ним особам, крім випадків, встановлених законом;

 

б) отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані, що містяться у відповідній базі персональних даних;

 

в) на доступ до своїх персональних даних, що містяться у відповідній базі персональних даних;

 

г) отримувати не пізніш як за тридцять календарних днів з дня надходження запиту, крім випадків, передбачених законом, відповідь про те, чи зберігаються його персональні дані у відповідній базі персональних даних, а також отримувати зміст його персональних даних, які зберігаються;

 

ґ) пред’являти вмотивовану вимогу із запереченням проти обробки своїх персональних даних органами державної влади, органами місцевого самоврядування при здійсненні їхніх повноважень, передбачених законом;

 

д) пред’являти вмотивовану вимогу щодо зміни або знищення своїх персональних даних будь-яким володільцем та розпорядником цієї бази, якщо ці дані обробляються незаконно чи є недостовірними;

 

е) на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та випадкової втрати, знищення, пошкодження у зв’язку з умисним приховуванням, ненаданням чи несвоєчасним їх наданням, а також на захист від надання відомостей, що є недостовірними чи ганьблять честь, гідність та ділову репутацію фізичної особи;

 

є) звертатися з питань захисту своїх прав щодо персональних даних до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, до повноважень яких належить здійснення захисту персональних даних;

 

ж) застосовувати засоби правового захисту в разі порушення законодавства про захист персональних даних.

 

10.1.6. Суб’єкт персональних даних повідомлений про те, що він (вона) у будь-який момент часу, письмово звернувшись до Володільця, має право запросити перелік імен і адрес будь-яких одержувачів персональних даних, ознайомитися з персональними даними, звернутися з проханням про надання додаткової інформації щодо зберігання і обробки персональних даних або ж вимагати внесення будь-яких необхідних змін до персональних даних для їх уточнення.

 

10.1.7. Персональні дані передаються розпорядникам баз даних та третім особам, яких визначає Володілець самостійно. Суб’єкт персональних даних погоджується з тим, що Володілець має право на таку передачу, крім випадків, передбачених законом.

 

10.1.8. Висловлена в цьому розділі Згода діє протягом невизначеного строку. Суб’єкт персональних даних може відкликати свою згоду шляхом направлення Володільцю письмового повідомлення не менше ніж за 90 (дев’яносто) днів до передбачуваної дати відкликання цієї згоди. Суб’єкт персональних даних погоджується на те, що протягом зазначеного терміну Володілець не зобов’язаний припиняти обробку персональних даних і знищувати персональні дані Суб’єкта персональних даних. Відкликання не буде мати зворотної сили щодо персональних даних, які пройшли обробку до вступу в силу такого відкликання.

 

10.1.9. Приєднуючись до умов цього Договору, Суб’єкт персональних даних визнає та підтверджує, що він:

 

а) повідомлений про права у зв’язку з включенням інформації про нього до бази персональних даних, мету збору цих даних та осіб, яким ці дані передаються;

 

б) не має застережень стосовно обмеження права Володільця на обробку своїх персональних даних.

 

10.2. Замовник надає Продавцеві згоду на отримання інформаційних повідомлень та пропозицій від Продавця за допомогою поштових служб, служб коротких повідомлень (SMS), месенджерів та електронної пошти, тощо. 

 

11. ПОРЯДОК СКАСУВАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ І ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

 

11.1. Замовник має право скасувати Замовлення зателефонувавши за телефонами контакт-центру, зазначеним на сайті HTTPS://FLOWERS-DELIVERY.COM.UA, при дотриманні положень п. 11.2. цієї Договору. 

 

11.2. Замовлення не може бути скасоване, якщо композиція вже була зібрана Продавцем і підготовлена для доставки Одержувачу. Грошові кошти в даному випадку не повертаються, тому що квіти є швидкопсувним товаром. В інших випадках при скасуванні замовлення Продавець утримує 10% від вартості замовлення, залишок суми повертається Замовнику. 

 

11.3. Для повернення грошових коштів Замовнику необхідно заповнити «Заяву про повернення грошових коштів» і відправити його за адресою: ЛИСТВА, вул. Кирила і Мефодія 1, 79005, Львів. Грошові кошти вважаються повернутими з моменту списання з рахунку або електронного гаманця (в залежності від способу повернення) Продавця. Продавець здійснює повернення коштів протягом 7 днів з моменту надходження заяви від Замовника. Грошові кошти повертаються покупцеві в термін до 30 днів в залежності від роботи банку-емітента картки Замовника. 

 

11.4. Термін розгляду Заяви та повернення грошових коштів Замовнику починає обчислюватися з моменту отримання Продавцем Заяви і розраховується в робочих днях без урахування свят / вихідних днів. Якщо заява надійшла Продавцеві після 18.00 робочого дня або в святковий / вихідний день, моментом отримання Продавцем Заяви вважається наступний робочий день. 

 

11.5. Якщо оформлене і оплачене замовлення буде не доставленим з вини Продавця, грошові кошти повертаються Замовнику в повному обсязі. 

 

11.6. У разі поставки Замовлення неналежної якості, Замовник надає товар на склад Продавця в максимально стислі терміни (до 24 годин) для здійснення перевірки якості товару. Точну адреса магазину-складу для пред’явлення претензії можна дізнатися, надіславши запит на пошту lystva.flowers@gmail.com. Запит буде опрацьовано в найкоротші терміни. Якщо запит надійде в робочий час (з 8-00 до 18-00, щодня), то він обробляється 30 хвилин. Якщо запит надходить в неробочі години (тобто з 18-00 по 8-00), то він обробляється в найближчий робочий день в проміжок часу з 8-00 до 9-00. 

 

11.7. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, а також розрахунковий документ, виданий Замовнику разом з проданим товаром, або відтворений на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або надісланий електронний розрахунковий документ на наданий Замовником абонентський номер чи адресу електронної пошти.

 

11.8. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, Замовник має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов’язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це Замовника, який вимагає обміну товару.

 

12. КОНФІДЕНЦІЙНА ІНФОРМАЦІЯ

 

12.1. Продавець зобов’язується не повідомляти дані Замовника, зазначені при реєстрації на сайті HTTPS://FLOWERS-DELIVERY.COM.UA і при оформленні Замовлення, особам, які не мають відношення до виконання Замовлення. 

 

13. ІНШІ УМОВИ

 

13.1. Договір, його укладення і подальше виконання регулюється відповідно до чинного законодавства України. Всі питання, які не врегульовані даною офертою або врегульовані не в повній мірі, вирішуються відповідно до чинного законодавства України. У разі розбіжностей між Замовником та Продавцем  в частині відносин цього Договору, які не можна вирішити шляхом переговорів сторін, такі розбіжності врегульовуються в порядку, передбаченому чинним законодавством України.

 

13.2. Замовник не вправі передавати свої права за цим Договором  будь-якій третій стороні. 

 

13.3. Зразки квіткових композицій і букетів, наведених на сайті, є тільки варіантами виконання робіт. 

 

13.4. Залишаючи відгук на сайті HTTPS://FLOWERS-DELIVERY.COM.UA або в персональному кабінеті інтернет-магазину ЛИСТВА (LYSTVA) на електронному сервісі Google, ви дозволяєте Продавцеві цитувати його на сторонніх ресурсах із збереженням авторства. 

Цей  Публічний договір є офіційною пропозицією інтернет-магазину ЛИСТВА (LYSTVA) (далі «Продавець») щодо надання послуги «продаж і доставка букетів» (далі «Послуга») і висловлює намір Продавця укласти Договір про надання Послуги «продаж і доставка букетів» при дотриманні умов цього Публічного договору.

 

Відповідно до статей 633, 641, 642 Цивільного Кодексу України та Правил продажу товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями, затверджених наказом Міністерства економіки України від 19.04.2007 №103, даний документ є офертою, а факт здійснення покупцем (замовником) замовлення (через сайт) та отримання даного замовлення є повним та безперечним прийняттям даного публічного договору та інформації, викладеної на сайті.

 

1. ВИЗНАЧЕННЯ І ТЕРМІНИ

 

З метою даного Публічного договору терміни, наведені нижче, вживаються у такому значенні: 

 

Публічний договір – даний документ про надання послуги «продаж і доставка  букетів», опублікований в Інтернеті за адресою HTTPS://FLOWERS-DELIVERY.COM.UA

 

Опублікування – розміщення у вільному доступі документа в Інтернеті за адресою, вказаною в Публічному договорі.

 

Замовлення – являє собою сукупність замовлених квітів, букетів з доставкою одержувачам, по відношенню до яких, після укладення Публічного договору відбувається надання Послуги відповідно до умов замовлення, обумовленими Замовником. При оформленні Замовлення йому присвоюється унікальний номер. 

 

Послуга «доставка букетів» – послуги Продавця по доставці квітів, букетів на умовах, відповідно до Публічного договору. 

 

Акцепт – повне та безумовне прийняття Публічного договору, за допомогою виконання дій, обумовлених у п. 7.1. Публічного договору. 

 

Замовник – фізична або юридична особа, яка здійснила акцепт Договору. Покупцем послуги «доставка букетів» є Замовник, відповідно до укладеного Публічного договору. 

 

Одержувач – одержувачем може бути як Замовник так і будь-яка визначена ним  фізична та / або юридична особа, яка повинна отримати (якій має бути вручено) Замовлення.

 

Букет – будь-які квіти, букет з квітів або композиція в кошику, обрані Замовником із запропонованого асортименту товарів інтернет-магазину Продавця. 

 

1.2. У цьому Публічному договорі можуть застосовуватися терміни, які не визначені п. 1.1 даного Договору. Тоді тлумачення цього терміна здійснюється виходячи з тексту Договору.

 

2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

 

2.1. Предметом цього Договору є послуга з продажу та доставки букетів Продавцем  Замовнику, на умовах Публічного договору. 

 

3. УМОВИ НАДАННЯ ПОСЛУГ

 

3.1. Обов’язковою умовою надання Продавцем послуг за цим Договором вважається згода, дотримання і застосування по відношенню до сторін цього Договору вимог, а також умов, визначених Продавцем. 

 

3.2. Послуги надаються виключно щодо Замовлення:

 

3.2.1. для якого Продавець підтвердив можливість розміщення даного Замовлення виходячи з умов, здійснених для конкретного Замовлення. Продавець має право відмовити Замовнику в оформленні Замовлення, якщо Замовник порушує або порушував умови цього Договору. При цьому про відмову в наданні послуг на електронну адресу Замовника надсилається повідомлення. Сплачені гроші при цьому повертаються Замовнику; 

 

3.2.2. для Замовника, який здійснив Акцепт Договору; 

 

3.2.3. Послуга «продаж і доставка букетів», оплачена на умовах передоплати Замовником. 

 

3.2.4. Продавець залишає за собою право не розміщувати на листівках тексти, які на думку Продавця зачіпають почуття, честь і гідність людини, містять ненормативну лексику, тексти образливого характеру. 

 

3.3. Послуги надаються відповідно до Замовлення, оформленого Замовником, згідно з встановленою формою  вказаною на сайті HTTPS://FLOWERS-DELIVERY.COM.UA

 

3.4. Дата доставки: 

 

3.4.1 Доставка проводиться в зазначену Замовником дату. Доставка в день оформлення замовлення здійснюється впродовж 2 годин з моменту оплати.

 

3.5. Час доставки:

 

3.5.1. Час доставки є бажаним, а це значить, що Продавець докладає всіх зусиль для того, щоб виконати Замовлення в зазначений час, але не гарантує, що букет буде доставлений в зазначений час. 

 

3.5.2. Замовлення на доставку в нічний час (з 20.00 до 8.00) оплачуються за нічним тарифом, вказаним в розділі «Доставка та оплата» інформаційного розділу Сайту.

 

3.5.4. Якщо в замовленні номер телефону Одержувача вказано невірно або Одержувач не відповідає протягом часу, зазначеного для доставки, Продавець зв’язується з Замовником і пропонує йому вказати інший номер телефону або змінити час доставки, при цьому час доставки не може бути змінено більш ніж на 24 години (час для зберігання зібраної композиції (Букета).

 

3.5.5. В силу великої кількості замовлень, Продавець не гарантує доставку квітів до точного часу, а також доставку-сюрприз в святкові дні (8 березня, 14 лютого, День матері). У ці дні доставка здійснюється протягом дня і тільки після попереднього дзвінка Одержувачу. Якщо замовлення було оформлено мінімум за добу до святкової дати, доставка можлива з урахуванням побажань Замовника.

 

3.5.6. Одержувач Замовлення зобов’язаний отримати доставлене Замовлення протягом 10 хвилин з моменту прибуття Кур’єра, за адресою доставки. Повторний виїзд і очікування кур’єра більш зазначеного часу за адресою – платні. 

 

3.6. Адреса доставки: 

 

3.6.1. Адреса доставки вказується при оформленні замовлення або вказується Одержувачем при дзвінку Продавця, при доставці по номеру телефону Одержувача. 

 

3.6.2. Продавець телефонує Одержувачу і уточнює можливість прийняти Замовлення, а також зручні для нього час і адресу доставки. При цьому, за бажанням Замовника може зберігатися ефект сюрпризу – інформація про Замовника і предмет доставки не повідомляється Одержувачу. Пріоритетним буде час і адреса доставки, які вкаже Одержувач. У разі якщо Одержувач знаходиться за іншою адресою, відмінною від адреси, вказаної Замовником, доставка за іншою адресою можлива тільки в межах населеного пункту, що збігається з адресою первинної доставки. За згодою обох сторін Публічного договору, доставка у віддалені райони, що знаходяться за межами населеного пункту, можлива після доплати Замовником вартості такої доставки. Вартість доставки, зазначена на сайті, може бути змінена в наступних випадках:

 

 

3.6.3. При доставці сюрпризом, або якщо в замовленні не було вказано номер телефону Одержувача – в разі, якщо доставка не здійснено через не точно зазначеної адреси, відсутності Одержувача за вказаною адресою в зазначений період часу або інших обставин, що перешкоджають врученню букета (охорона, пропускна система, тощо), Продавець повертає букет в салон. У віддалені райони доставка-сюрприз не провадиться. 

 

3.6.4. У разі відмови Одержувача прийняти букет, Продавець телефонує Замовнику і пропонує йому отримати букет або вказати іншого Одержувача. 

 

3.6.5. Повторна доставка оплачується окремо Замовником. 

 

3.6.6. Після закінчення 24 годин з моменту невдалої доставки букет і доставка оплачуються повторно, оскільки квіти мають обмежений термін зберігання. 

 

3.6.7. Якщо в разі невдалої доставки Продавцю не вдається зв’язатися із Замовником по телефону або по електронній пошті, замовлення вважається виконаним.

 

3.7. Контактний телефон Одержувача:

 

3.7.1. Контактний телефон вказується при оформленні замовлення. У разі якщо телефон не вказано, Продавець здійснює доставку-сюрприз.

 

3.7.2. Продавець рекомендує вказувати контактний телефон Одержувача в особливих випадках: якщо Одержувача не опиниться на місці, виникнуть складності з врученням або необхідно уточнити місцезнаходження, Продавець здійснює дзвінок Одержувачу, при цьому ефект сюрпризу зберігається, інформація про предмет доставки і Замовника не розголошується Продавцем. 

 

3.7.3. Якщо номер телефону Одержувача вказано невірно, або Одержувач не відповідає протягом часу, зазначеного для доставки, Продавець зв’язується з Замовником і пропонує йому вказати інший номер телефону або змінити час доставки, при цьому час доставки не може бути змінено більш ніж на 24 години (час для зберігання зібраної композиції).

 

3.8. Складання букета:

 

3.8.1. Букет, який Замовник вибрав в каталозі Продавця, виготовляється максимально схожим на фотографію з сайту. Продавець звертає увагу, що всі букети виготовляються вручну флористами, тому можливе незначне відхилення по формі від фотографії, представленої на сайті. Елементи декору в виконаному букеті також можуть мати відмінності від зразка.

 

3.8.2. Після виготовлення букета, квіткової композиції, готове Замовлення фотографується і фотознімки надсилаються Замовнику на месенджер за номером телефону або на e-mail, зазначені в заявці. 

 

3.8.3. У випадку відсутності від Замовника, впродовж 30 хвилин, заперечень або зауважень щодо букета, квіткової композиції зображених на надісланих фото – Замовлення вважається погодженим і будь-які претензії щодо невідповідності букета чи квіткової композиції фотографіям з сайту чи побажанням Замовника – Продавцем не приймаються.

 

3.8.4. Якщо на складі Продавця не виявиться необхідних квітів і Замовник не згоден на запропоновану заміну, Продавець здійснює повернення коштів, сплачених за замовлення. 

 

3.9. Відмова Одержувача прийняти букет: 

 

3.9.1. При відмові Одержувача прийняти букет, який для нього був доставлений, Продавець зв’язується з Замовником. Грошові кошти за дане замовлення не повертаються. Протягом 24 годин з моменту невдалої доставки Замовник має право вказати іншу адресу доставки в межах населеного пункту первинної доставки, і іншого Одержувача або себе як Одержувача, в цьому випадку доставка здійснюється Виконавцем іншому Одержувачу або Замовнику  за іншою адресою доставки. Вартість повторної доставки в цьому випадку оплачується окремо. 

 

3.9.2. Якщо Продавець не додзвонився до Замовника, замовлення вважається виконаним. 

 

3.9.3. Замовник має право забрати букет зі складу Продавця протягом 24 годин з моменту невдалої доставки.

 

3.10. Звіт про доставку:

 

3.10.1. Продавець інформує Замовника про виконану доставку шляхом подання відповідного повідомлення Замовникові. Повідомлення відправляється після того, як Продавець вручив букет Одержувачу.

 

3.10.2. За бажанням Замовника та за умови згоди Одержувача, Продавець надсилає фотографію Одержувача із врученим букетом на електронну адресу або  месенджер за номером, що вказані при оформленні Замовлення. Ця послуга безкоштовна і надається в разі наявності технічної можливості у кур’єрської служби. 

 

4. ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ПРОДАВЦЯ

 

4.1. Продавець зобов’язується: 

 

4.1.1. Надати Замовнику послугу «продаж і доставка  букетів» згідно з умовами цього Договору. 

 

4.1.2. За запитом Замовника, на певний термін, призупинити виконання Замовлення, якщо до його виконання залишилося не менше 1 робочого дня. 

 

5. ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ЗАМОВНИКА

 

5.1. Замовник зобов’язується: 

 

5.1.1. Достовірно заповнити всі поля бланку Замовлення на сайті HTTPS://FLOWERS-DELIVERY.COM.UA

 

5.1.2. Дотримуватися вимог і норм чинного законодавства. 

 

5.1.3. Оформити Замовлення через відповідний розділ на сайті Продавця в інтернеті.

 

5.1.4. Оплатити Послугу Продавцеві за цим Договором.

 

6. УМОВИ ОПЛАТИ

 

6.1. Оплатити замовлення на доставку квітів Замовник може будь-яким, способом, зазначеним на сайті HTTPS://FLOWERS-DELIVERY.COM.UA

 

6.2. Оплата Послуг здійснюється Замовником до закінчення терміну Акцепту. 

 

6.3. Послуги оплачуються Замовником в розмірі 100 % (Сто відсотків) авансового платежу, від вартості певних Послуг. 

 

6.4. У вартість Послуг «продаж і доставка букетів» включені всі збори, податки т. д. 

 

6.5. Оплата Послуг через онлайновий платіж здійснюється в українських гривнях, за реквізитами Продавця. 

 

6.5. Послуги є сплаченими Замовником з того моменту, коли Продавець отримав підтвердження про зарахування платежу. 

 

6.6. Продавець залишає за собою право в односторонньому порядку розірвати цей Договір або призупинити виконання Замовлення, якщо вартість Послуг за Замовленню перевищила суму, що надійшла від Замовника. 

 

7. АКЦЕПТ ДОГОВОРУ

 

7.1. Замовник здійснює Акцепт Договору з допомогою передоплати за Послуги Продавця, в частині яких укладено Договір, протягом терміну Акцепту при дотриманні умов п. 6 цього Договору. 

 

7. ЗМІНА УМОВ І ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ

 

8.1. Договір набуває чинності з моменту розміщення в мережі Інтернет за адресою HTTPS://FLOWERS-DELIVERY.COM.UA і діє до моменту відкликання Договору Продавцем. 

 

8.2. Продавець залишає за собою право змінювати умови Договору чи відкликати Оферту на власний розсуд. 

 

9. ТЕРМІН ДІЇ ТА ЗМІНА ДОГОВОРУ 

 

9.1. Договір вважається укладеним з моменту Акцепту Договору Замовником і актуальний до моменту виконання Продавцем Замовлення, або до моменту припинення (розірвання) Договору. 

 

9.2. При відкликанні Договору Продавцем Договір вважається закінченим з моменту його відкликання.

 

9.3. Замовник може розірвати Договір  в тому випадку, якщо Продавець порушив даний Договір  або чинне законодавство. 

 

9.4. Продавець на свій розсуд в будь-який момент може розірвати Договір, про що повинен повідомити Замовника. З моменту направлення Виконавцем повідомлення про припинення Договору, даний договір є розірваним. 

 

10. ЗАХИСТ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ

 

10.1. Відповідно до положень Закону України «Про захист персональних даних» Замовник  (Суб’єкт персональних даних) надає явну та беззаперечну згоду на обробку своїх персональних даних Продавцеві (Володільцю бази персональних даних, далі – Володільцю) на умовах, викладених нижче:

 

10.1.1. Замовник надає згоду Володільцю на обробку таких персональних даних:

 

а) прізвище, ім’я, по батькові, рік, місяць, дата і місце народження, стать, адреса, громадянство, контактна інформація (домашня(і) адреса(и), номера прямого офісного, домашнього і мобільного телефонів, адреса електронної пошти та ін.);

б) відомості, що містяться в документах, які засвідчують особу, в тому числі паспортні дані, ідентифікаційний номер платника податків;

 

в) будь-які інші персональні дані та відомості, які добровільно надаються Суб’єктом персональних даних Володільцю.

 

10.1.2. Метою обробки персональних даних є забезпечення реалізації господарських відносин (зокрема, у сфері обліку та фіксування даних про потенційних Покупців), адміністративних, податкових правовідносин та відносин у сфері бухгалтерського обліку.

 

10.1.3. Суб’єкт персональних даних надає Володільцю згоду на вчинення з персональними даними нижченаведеного:

 

а) підготовки статистичної, адміністративної та іншої інформації з питань обліку потенційних покупців, а також внутрішніх документів  з питань реалізації прав та обов’язків у сфері господарських правовідносин і захисту економічних інтересів Володільця;

 

б) ведення бухгалтерського та податкового обліку;

 

в) складання та подання звітності до контролюючих органів;

 

г) вчинення інших дій, що вимагають обробки персональних даних.

 

10.1.4. При обробці персональних даних Володілець здійснює всі необхідні організаційні та технічні заходи для захисту персональних даних від неправомірного або випадкового доступу до них, знищення, перекручення, блокування, відтворення, розповсюдження персональних даних, а також інших неправомірних дій.

 

Обробка персональних даних Володільцем здійснюється за допомогою способів, що забезпечують конфіденційність таких даних, за винятком знеособлення персональних даних та у випадку їхньої загальнодоступності; і при дотриманні встановлених вимог до забезпечення безпеки персональних даних, вимог до матеріальних носіїв біометричних персональних даних і технологій зберігання таких даних поза інформаційними системами персональних даних відповідно до чинного законодавства.

 

10.1.5. Суб’єкт персональних даних має право:

 

а) знати про місцезнаходження бази персональних даних, яка містить його персональні дані, її призначення та найменування, місцезнаходження та / або місце проживання (перебування) володільця чи розпорядника цієї бази або дати відповідне доручення щодо отримання цієї інформації уповноваженим ним особам, крім випадків, встановлених законом;

 

б) отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані, що містяться у відповідній базі персональних даних;

 

в) на доступ до своїх персональних даних, що містяться у відповідній базі персональних даних;

 

г) отримувати не пізніш як за тридцять календарних днів з дня надходження запиту, крім випадків, передбачених законом, відповідь про те, чи зберігаються його персональні дані у відповідній базі персональних даних, а також отримувати зміст його персональних даних, які зберігаються;

 

ґ) пред’являти вмотивовану вимогу із запереченням проти обробки своїх персональних даних органами державної влади, органами місцевого самоврядування при здійсненні їхніх повноважень, передбачених законом;

 

д) пред’являти вмотивовану вимогу щодо зміни або знищення своїх персональних даних будь-яким володільцем та розпорядником цієї бази, якщо ці дані обробляються незаконно чи є недостовірними;

 

е) на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та випадкової втрати, знищення, пошкодження у зв’язку з умисним приховуванням, ненаданням чи несвоєчасним їх наданням, а також на захист від надання відомостей, що є недостовірними чи ганьблять честь, гідність та ділову репутацію фізичної особи;

 

є) звертатися з питань захисту своїх прав щодо персональних даних до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, до повноважень яких належить здійснення захисту персональних даних;

 

ж) застосовувати засоби правового захисту в разі порушення законодавства про захист персональних даних.

 

10.1.6. Суб’єкт персональних даних повідомлений про те, що він (вона) у будь-який момент часу, письмово звернувшись до Володільця, має право запросити перелік імен і адрес будь-яких одержувачів персональних даних, ознайомитися з персональними даними, звернутися з проханням про надання додаткової інформації щодо зберігання і обробки персональних даних або ж вимагати внесення будь-яких необхідних змін до персональних даних для їх уточнення.

 

10.1.7. Персональні дані передаються розпорядникам баз даних та третім особам, яких визначає Володілець самостійно. Суб’єкт персональних даних погоджується з тим, що Володілець має право на таку передачу, крім випадків, передбачених законом.

 

10.1.8. Висловлена в цьому розділі Згода діє протягом невизначеного строку. Суб’єкт персональних даних може відкликати свою згоду шляхом направлення Володільцю письмового повідомлення не менше ніж за 90 (дев’яносто) днів до передбачуваної дати відкликання цієї згоди. Суб’єкт персональних даних погоджується на те, що протягом зазначеного терміну Володілець не зобов’язаний припиняти обробку персональних даних і знищувати персональні дані Суб’єкта персональних даних. Відкликання не буде мати зворотної сили щодо персональних даних, які пройшли обробку до вступу в силу такого відкликання.

 

10.1.9. Приєднуючись до умов цього Договору, Суб’єкт персональних даних визнає та підтверджує, що він:

 

а) повідомлений про права у зв’язку з включенням інформації про нього до бази персональних даних, мету збору цих даних та осіб, яким ці дані передаються;

 

б) не має застережень стосовно обмеження права Володільця на обробку своїх персональних даних.

 

10.2. Замовник надає Продавцеві згоду на отримання інформаційних повідомлень та пропозицій від Продавця за допомогою поштових служб, служб коротких повідомлень (SMS), месенджерів та електронної пошти, тощо. 

 

11. ПОРЯДОК СКАСУВАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ І ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

 

11.1. Замовник має право скасувати Замовлення зателефонувавши за телефонами контакт-центру, зазначеним на сайті HTTPS://FLOWERS-DELIVERY.COM.UA, при дотриманні положень п. 11.2. цієї Договору. 

 

11.2. Замовлення не може бути скасоване, якщо композиція вже була зібрана Продавцем і підготовлена для доставки Одержувачу. Грошові кошти в даному випадку не повертаються, тому що квіти є швидкопсувним товаром. В інших випадках при скасуванні замовлення Продавець утримує 10% від вартості замовлення, залишок суми повертається Замовнику. 

 

11.3. Для повернення грошових коштів Замовнику необхідно заповнити «Заяву про повернення грошових коштів» і відправити його за адресою: ЛИСТВА, вул. Кирила і Мефодія 1, 79005, Львів. Грошові кошти вважаються повернутими з моменту списання з рахунку або електронного гаманця (в залежності від способу повернення) Продавця. Продавець здійснює повернення коштів протягом 7 днів з моменту надходження заяви від Замовника. Грошові кошти повертаються покупцеві в термін до 30 днів в залежності від роботи банку-емітента картки Замовника. 

 

11.4. Термін розгляду Заяви та повернення грошових коштів Замовнику починає обчислюватися з моменту отримання Продавцем Заяви і розраховується в робочих днях без урахування свят / вихідних днів. Якщо заява надійшла Продавцеві після 18.00 робочого дня або в святковий / вихідний день, моментом отримання Продавцем Заяви вважається наступний робочий день. 

 

11.5. Якщо оформлене і оплачене замовлення буде не доставленим з вини Продавця, грошові кошти повертаються Замовнику в повному обсязі. 

 

11.6. У разі поставки Замовлення неналежної якості, Замовник надає товар на склад Продавця в максимально стислі терміни (до 24 годин) для здійснення перевірки якості товару. Точну адреса магазину-складу для пред’явлення претензії можна дізнатися, надіславши запит на пошту lystva.flowers@gmail.com. Запит буде опрацьовано в найкоротші терміни. Якщо запит надійде в робочий час (з 8-00 до 18-00, щодня), то він обробляється 30 хвилин. Якщо запит надходить в неробочі години (тобто з 18-00 по 8-00), то він обробляється в найближчий робочий день в проміжок часу з 8-00 до 9-00. 

 

11.7. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, а також розрахунковий документ, виданий Замовнику разом з проданим товаром, або відтворений на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або надісланий електронний розрахунковий документ на наданий Замовником абонентський номер чи адресу електронної пошти.

 

11.8. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, Замовник має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов’язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це Замовника, який вимагає обміну товару.

 

12. КОНФІДЕНЦІЙНА ІНФОРМАЦІЯ

 

12.1. Продавець зобов’язується не повідомляти дані Замовника, зазначені при реєстрації на сайті HTTPS://FLOWERS-DELIVERY.COM.UA і при оформленні Замовлення, особам, які не мають відношення до виконання Замовлення. 

 

13. ІНШІ УМОВИ

 

13.1. Договір, його укладення і подальше виконання регулюється відповідно до чинного законодавства України. Всі питання, які не врегульовані даною офертою або врегульовані не в повній мірі, вирішуються відповідно до чинного законодавства України. У разі розбіжностей між Замовником та Продавцем  в частині відносин цього Договору, які не можна вирішити шляхом переговорів сторін, такі розбіжності врегульовуються в порядку, передбаченому чинним законодавством України.

 

13.2. Замовник не вправі передавати свої права за цим Договором  будь-якій третій стороні. 

 

13.3. Зразки квіткових композицій і букетів, наведених на сайті, є тільки варіантами виконання робіт. 

 

13.4. Залишаючи відгук на сайті HTTPS://FLOWERS-DELIVERY.COM.UA або в персональному кабінеті інтернет-магазину ЛИСТВА (LYSTVA) на електронному сервісі Google, ви дозволяєте Продавцеві цитувати його на сторонніх ресурсах із збереженням авторства. 

Вверх
СЛУЖБА ДОСТАВКИ КВІТІВ